• USD 36.6
  • EUR 39.1
  • GBP 43.8
Спецпроєкти

Російський телеканал "Дождь" припинить мовлення й у Литві

У Литві також анулювали ліцензію російському телеканалу "Дождь"

"Дождь" припинить мовлення
"Дождь" припинить мовлення й у Литві / Pixabay
Реклама на dsnews.ua

Про це йдеться у повідомленні Литовської комісії з радіо та телебачення, передає "ДС".

Таке рішення у Литві ухвалили після того як Національна рада електронних медіа Латвії анулювала ліцензію каналу через загрозу національній безпеці та громадському порядку.

Ліцензія діяла від 6 червня 2022 року. Вона давала право на розповсюдження контенту в Європейському Союзі, Росії, США та інших країнах.

"Після анулювання ліцензії на мовлення "Дождя", з 8 грудня, він також не буде доступний у Литві", — зазначає комісія.

Як писала "ДС", ведучий Олексій Коростельов заявив в ефірі, що на телеканалі допомагають російській окупаційній армії в Україні. "Дождь" оголосив про припинення співпраці з Коростелевим, на знак солідарності з колегою звільнилися ще двоє ведучих. Також на каналі заявили, що фрагмент передачі зі словами Коростелева про допомогу російським військовим видалили.

Служба державної безпеки Латвії розпочала розслідування у зв'язку із заявами, що пролунали в ефірі. Згодом Національна рада з електронних ЗМІ в Латвії анулювала ліцензію на мовлення телеканалу. Гендиректорка "Дождя" Наталія Синдєєва закликала Олексія Коростельова повернутися на роботу, назвавши його звільнення помилкою.

У Латвії раніше оштрафували канал на 10 тис. євро за карту, на якій окупований Крим був позначений як частина Росії.

Редактор: Віктор Костенко
    Реклама на dsnews.ua