• USD 36.6
  • EUR 39.9
  • GBP 45.3
Спецпроєкти

Ведучий російського "опозиційного" каналу "Дождь" проговорився, що там допомагають окупантам в Україні (ВІДЕО)

Ведучий російського телеканалу "Дождь" Олексій Коростельов заявив в ефірі, що там допомагають російській окупаційній армії в Україні

Олексій Коростелев
Олексій Коростелев / Фото з відкритих джерел
Реклама на dsnews.ua

Фрагмент програми "Тут і зараз" від 1 грудня, яку вів Коростельов, з'явився в Мережі, повідомляє "ДС".

"Якщо у вас є відомості, є свідчення про те, як проходить мобілізація, як мобілізовані служать на фронті, вирушають на передову, і ви хочете розповісти про проблеми в російській армії, надсилайте нам повідомлення на пошту або пишіть нам у наш Telegram-бот... Ми сподіваємося, що багатьом, військовослужбовцям у тому числі, ми змогли допомогти, наприклад, з оснащенням і просто елементарними зручностями на фронті, тому що історії, які розповідалися родичами, чесно кажучи, жахали", — сказав ведучий.

Інформація про допомогу російським військовим "з оснащенням та зручностями на фронті" від телеканалу обурила багатьох українців.

"Коли "хороші росіяни" допомагають "поганим росіянам" – чи може світ зрозуміти, нарешті, що вони однакові?" – поставив риторичне запитання у Telegram міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко.

Блоггер та громадський активіст Сергій Стерненко нагадав, що "Дождь" веде свою роботу на території Європейського Союзу.

"Російський "опозиційний" канал "Дождь" забезпечує необхідними речами російських солдатів, щоб тим було комфортніше вбивати українців. У цьому зізнався сам ведучий. Нагадаємо, "Дождб" зараз працює в Латвії, а деякі українські політики досі роздають йому коментарі", – пише у Twitter активіст Сергій Стерненко.

Головний редактор телеканалу Тихон Дзядко заявив у Telegram, що хоча використана ведучим фраза "створює відчуття у глядача, що телеканал "Дождь" займається наданням допомоги армії РФ", це не так.

"Телеканал "Дождь" не займався, не займається і не займатиметься допомогою з оснащенням російської армії – на фронті або за його межами. злочинної та безглуздої мобілізації в Російській Федерації", – написав Дзядко.

За його словами, поширення такої інформації "необхідне для усвідомлення широкою аудиторією злочинного характеру дій російського керівництва, починаючи з 24 лютого 2022 року".

"Оскільки фраза, що прозвучала в ефірі, вводить в оману наших глядачів, ми прийняли рішення негайно видалити її з повторів і з запису ефіру. Ми вибачаємося перед нашимм глядачамм", – додав Дзядко.

Пізніше голова інформаційної служби Катерина Котрікадзе в ефірі заявила, що телеканал "припиняє співпрацю" з Коростельовим.

Редактор: Євген Журавльов
    Реклама на dsnews.ua