• USD 27.6
  • EUR 33.4
  • GBP 38.8
Спецпроєкти

Каналам Медведчука забрали акредитацію у ВР, — нардеп від "Голосу"

У журналістів телеканалів "112", NewsOne і ZIK, які належать соратнику Віктора Медведучка і на які в Україні накладені санкції, забрали акредитацію на роботу у Верховній Раді

Реклама на dsnews.ua

Про це написав у Facebook народний депутат з фракції "Голос" Роман Лозинський, передає "ДС".

"В медведчуківських помийок забрали акредитацію на ведення журналістської діяльності в стінах Верховної Ради!", — написав Лозинський.

Лозинський нагадав, що минулого тижня звернувся до спікера ВР Дмитра Разумкова та голови апарату ВРУ Михайла Теплюка з вимогою скасування акредитації для Zik, Newsone i 112. Згодом він заявив про таку ініціативу з трибуни Верховної Ради.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський своїм указом увів у дію рішення РНБО, яке на 5 років заборонило діяльність телеканалів, повʼязаних з нардепом ОПЗЖ Віктором Медведчуком, – "112 Україна", Newsone та ZIK. Крім телеканалів, під санкції за підтримку тероризму потрапив нардеп Тарас Козак, який є їхнім формальним кінцевим бенефіціаром. За словами секретаря РНБО Олексія Данілова, "телеканали Медведчука-Козака" закриті на підставі секретних даних, отриманих у тому числі з РФ.

5 лютого нардеп від "Голосу" Роман Лозинський з трибуни Верховної Ради вимагав позбавити журналістів проросійських каналів, що потрапили під санкції, акредитації на роботу у Раді. Це викликало велике обурення у лавах фракції ОПЗЖ і призвело до сутички в залі ВР.

Редактор: Віктор Костенко
    Реклама на dsnews.ua