• USD 27.7
  • EUR 33.7
  • GBP 39.2
Спецпроєкти

"Пул Медведчука — це не журналістика", — Подоляк

Реклама на dsnews.ua

Телеканали, які повʼязують з нардепом від ОПЗЖ, кумом президента Росії Віктором Медведчуком, та які потрапили під санкції РНБО, займаються "не журналістикою, а пропагандою", вважає радник глави Офісу президента Андрія Єрмака Михайло Подоляк

Таку думку Подоляк висловив на своїй сторінці у Facebook, передає "ДС".

"Вчорашнє колективне рішення РНБО щодо негайного запровадження жорстких санкцій проти відомого пулу телеканалів пана Медведчука — це зовсім не про свободу слова, цензуру, обмеження тих чи інших прав. У наші часи реально обмежити доступ до інформації банально неможливо. Хоча, зрозуміло, передбачуваною істерику з передбачуваними ж штампами "про загрозу неймовірно чесним телеканалам" достатньо", — написав він.

На думку Подоляка, зазначені телеканали ZiK, NewsOne і "112 Україна" займаються "не журналістикою, а пропагандою".

"Пул Медведчука — це зовсім не журналістика, не інформація, не конкуренція точок зору, не об'єктивна дискусія. Але це чиста, незатьмарена, злісна і добре упакована в блискучі pr-обгортки пропаганда. Яка ще й перейшла в ту стадію, де робота — на окупантів", — заявив радник глави ОПУ.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський своїм указом ввів у дію рішення РНБО, яке на 5 років заборонило діяльність телеканалів, пов'язаних з Віктором Медведчуком — "112 Україна", Newsone і ZIK. Крім телеканалів, під санкції потрапив нардеп Тарас Козак, який є їхнім формальним кінцевим бенефіціаром. З 19 членів Ради національної безпеки і оборони 17 проголосували "за", один утримався, один знаходиться у відрядженні. За інформацією ЗМІ, утримався від голосування спікер Верховної Ради Дмитро Разумков.

У медіахолдингу "Новини", до якого входять ці телеканали, заявили, що санкції з забороною на мовлення є "політичною розправою".

    Реклама на dsnews.ua