• USD 38.2
  • EUR 41.3
  • GBP 48.2
Спецпроєкти

Шуфрич став співвласником телеканалу "Перший незалежний", який пов'язують із кумом Путіна

Нардеп від ОПЗЖ Нестор Шуфрич став співвласником телеканалу "Перший незалежний" із контрольним пакетом акцій

Нестор Шуфрич
Нестор Шуфрич / Фото з відкритих джерел
Реклама на dsnews.ua

Про це він повідомив у Facebook, передає "ДС".

"Сьогодні я прийняв пропозицію від журналістів колективу телеканалу "Перший Незалежний" про входження до складу співвласників із мажоритарною часткою. Відразу ж підписав угоду про моє невтручання в редакційну політику журналістського колективу. Конфлікт телеканалу "Перший Незалежний" із Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення, який ставив під сумнів прозорість володіння, спонукав мене прийняти це рішення", — написав Шуфрич.

Йому здається, що СБУ порушує права журналістів і чинить тиск на свободу слова.

"Усвідомлюю всі ризики, які пов'язані з цим рішенням. Розраховувати на Верховенство права, справедливі суди, на жаль, в Україні сьогодні не доводиться. Чесно кажучи, і раніше не сильно доводилося, хоча, так як зараз, не було, мабуть, ніколи. Проте вважаю своїм громадянським обов'язком підтримати журналістський колектив у його прагненні говорити правду, якою б вона не була", — заявив Шуфрич і відзначив, що у нього нібито немає ніяких фінансових інтересів із Російською Федерацією.

"Зробити з мене терориста буде неможливо!" — запевнив він.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський своїм указом ввів у дію рішення РНБО, яке на 5 років заборонило діяльність телеканалів, пов'язаних із кумом президента РФ Путіна Віктором Медведчуком — "112 Україна", Newsone і ZIK. Крім телеканалів, під санкції потрапив нардеп Тарас Козак, який є їхнім формальним кінцевим бенефіціаром. З 19 членів Ради національної безпеки і оборони 17 проголосували "за", один утримався, один перебував у відрядженні.

Міністр культури Олександр Ткаченко пізніше повідомив, що медіахолдинг "Новости" створив нове ТОВ з аналогічною назвою і видом діяльності. 26 лютого почав мовлення новий телеканал — "Перший незалежний". Але вже через годину після запуску його стали відключати від кабельних мереж.

Редактор: Віктор Костенко
    Реклама на dsnews.ua