• USD 27.2
  • EUR 32
  • GBP 37.4
Спецпроєкти

ЗМІ повідомили про смерть дитини уві сні після щеплення вакциною від Pfizer у США

В штаті Мічиган (США) 13-річний підліток Джейкоб Клінік помер уві сні через кілька днів після того, як отримав щеплення вакциною проти СOVID-19 виробництва компанії Pfizer

Ілюстративне фото
Ілюстративне фото / Фото з відкритих джерел
Реклама на dsnews.ua

Про це йдеться у матеріалі видання Newsweek, передає "ДС".

Марта Шаран, фахівець зі звʼязків з громадськістю цільової групи CDC з вакцинації проти COVID-19, написала, що «CDC (Центру з контролю та профілактики захворювань) відомо про 13-річного хлопчика з Мічигану, який помер після вакцинації проти COVID-19. Справа в цей час розслідується, і поки розслідування не буде завершено, призначати конкретну причину смерті передчасно».

За даними видання, підліток отримав другу дозу вакцини 13 червня і помер уві сні вночі 15 червня.

"Він помер посеред ночі вдома», — сказала тітка хлопчика Теммі Бураджес

За її словами, після отримання другої дози у її племінника зʼявилися загальні поствакцинальні симптоми, такі як втома, жар і біль у животі.

Похорони підлітка відбулися через три дні після того, як консультативний комітет CDC повідомив про «ймовірний звʼязок» між вакцинами Pfizer і Moderna проти COVID-19 і ризиком міокардиту — запалення серця — у молодих людей.

За даними журналістів, розтин встановив, що серце хлопчика значно збільшилося після щеплення. Однак судмедексперт округу Сагіно не зміг підтвердити ці дані.

Нагадаємо, у Вінницькій області України після щеплення проти COVID-19 помер 47-річний чоловік. У решти людей, які отримали щеплення з цього флакона вакцини, проблем зі здоровʼям не виявили.

Редактор: Євген Журавльов
    Реклама на dsnews.ua