• USD 28.2
  • EUR 34.2
  • GBP 38.3
Спецпроєкти

У США після вакцинації препаратом Pfizer помер лікар

Реклама на dsnews.ua

У США лікар зробив щеплення від коронавірусу препаратом від американської фармацевтичної компанії Pfizer, після чого у нього виявили нестачу тромбоцитів і чоловік помер

Про це USA Today повідомили в департаменті охорони здоров'я Флориди, а також дружина померлого, передає "ДС".

Так, 56-річний Грегорі Майкл, який працював акушером-гінекологом в одній із лікарень США, зробив щеплення від коронавірусу 18 грудня. Через три дні на його руках і ногах з'явилися плями — і лікар звернувся по екстрену медичну допомогу, оскільки такі плями — ознака внутрішньої кровотечі.

Після прибуття в лікарню у Майкла взяли зразок крові для загального аналізу, який показав, що, при нормальній кількості тромбоцитів на мілілітр крові 150-450 тис., в крові у доктора ці елементи відсутні.

Чоловікові діагностували хворобу Верльгофа (хронічне аутоімунне гематологічне захворювання, обумовлене підвищеним руйнуванням тромбоцитів, — ред.) Протягом декількох тижнів медики намагалися підняти рівень тромбоцитів у крові Майкла, але, незважаючи на їхні зусилля, він помер.

Розслідування цього випадку почали як у компанії Pfizer, так і влада штату. У той же час у компанії відзначили, що не існує будь-яких доказів того, що щеплення пов'язане з хворобою.

Як повідомляла "ДС", в Норвегії після вакцинації від коронавірусу померли дві людини.

    Реклама на dsnews.ua