• USD 28.3
  • EUR 33
  • GBP 36.5
Спецпроєкти

З держтелеканалу Білорусі пішов керівник журналістського пулу Лукашенка

Реклама на dsnews.ua

З білоруського телеканалу ОНТ звільнився телеведучий і керівник президентського пулу глави держави Дмитро Семченко

Про це повідомляє джерело, сам журналіст відмовився коментувати цю інформацію, передає "ДС" з посиланням на TUT.BY.

"Безмежна жорстокість ОМОНу всіх журналістів ОНТ просто вбила. У кожного є родич або друг, який серйозно постраждав. Багато хлопців відразу відмовилися робити відверту чернь. Хтось пішов на лікарняний, хтось- у безстрокову відпустку. Звільнення Семченка може спричинити ланцюгову реакцію не тільки серед державних журналістів, але й стати сигналом для вертикалі, що, власне, і сталося", — говорить джерело, знайоме з ситуацією.

За його словами, керівник каналу Марков не хотів відпускати журналіста.

"Ті, хто був у кімнаті, чули за дверима, як вони буквально кричали один на одного. У підсумку Марков не підписав Семченку заяву. Діма спустився в ньюсрум до журналістів і сказав, що все одно йде. Він попросив не йти за ним з солідарності. Сказав, що у кожного своя голова і кожен сам має вирішувати за себе, і він не хоче, щоб його вчинок якось вплинув на це рішення", — додало джерело.

Як повідомляла "ДС", раніше з державних телеканалів і радіо почали звільнятися журналісти та ведучі.

За даними Білоруської асоціації журналістів, в країні за час протестних акцій з 9 по 12 серпня було затримано 64 журналіста.

    Реклама на dsnews.ua