• USD 27.2
  • EUR 32.4
  • GBP 37.9
Спецпроєкти

В Ізраїлі підтвердили зв’язок між вакцинацією Pfizer та випадками міокардиту

Дослідники виявили невелику кількість випадків міокардиту (запалення серцевого мʼяза), що спостерігається в основному у молодих чоловіків, які отримали вакцину COVID-19 компанії Pfizer

Фото з відкритих джерел
Реклама на dsnews.ua

Про це йдеться у заяві Міністерства охорони здоровʼя Ізраїлю, інформує "ДС".

У відомстві повідомили про ймовірний звʼязок між отриманням другої дози вакцини і появою міокардиту серед чоловіків у віці від 16 до 30 років.

В Ізраїлі з грудня 2020 року по травень 2021 року зареєстрували 275 випадків міокардиту серед більш ніж 5 млн вакцинованих людей. Згідно з дослідженням, яке, за заявою міністерства, провели три групи експертів, більшість пацієнтів, у яких виникло запалення серця, провели в лікарні не більше чотирьох днів, і 95% випадків були класифіковані як легкі.

Дослідження засвідчило, що "існує ймовірний звʼязок між отриманням другої дози вакцини (Pfizer) і появою міокардиту серед чоловіків у віці від 16 до 30 років", пише Reuters.

У заяві компанії Pfizer зазначається, що їй відомо про ізраїльські спостереження за міокардитом, і що причинно-наслідковий звʼязок з її вакциною не встановлений. Повідомляється, що побічні ефекти ретельно вивчаються, і Pfizer регулярно зустрічається з Департаментом безпеки вакцин Міністерства охорони здоровʼя Ізраїлю для перевірки даних.

Ізраїльський координатор з боротьби з пандемією Нахман Еш заявив, що ефективність вакцини переважує ризик.

Як повідомляється, минулого місяця консультативна група Центрів по контролю і профілактиці захворювань США (CDC) рекомендувала продовжити вивчення можливості звʼязку між міокардитом і вакцинами мРНК, зокрема вакцинами від Pfizer і Moderna Inc. 24 травня консультативна група CDC заявила, що дані Системи звітності про побічні ефекти вакцин (VAERS) засвідчили більш високу, ніж очікувалося, кількість спостережуваних випадків міокардиту або перикардиту в 16-24-річних.

Разом з тим минулого тижня Європейське агентство з лікарських засобів (EMA) заявило, що міокардит після вакцинації Pfizer не був приводом для занепокоєння, оскільки кількість таких інцидентів було таким же, як і серед населення в цілому. У той час повідомлялося, що молоді люди особливо схильні до цього захворювання.

Нагадаємо, на початок травня в Ізраїлі COVID-вакцину отримали 75% населення

Редактор: Віктор Костенко
    Реклама на dsnews.ua